Poctivý predajca neklope od dverí k dverám

Autor: Peter Vanka | 1.4.2014 o 11:30 | Karma článku: 5,16 | Prečítané:  731x

Časy sa menia a my s nimi. Mnoho vecí zaniklo, mnohé veci, výrobky, postupy, spôsoby sa inovovali a dosiahli úroveň, o ktorej by pred rokmi ľudia ani nechyrovali. Komu by pred sto rokmi napadlo, že automobily sa stanú bežnou súčasťou prepravy, kto pred dvadsiatimi rokmi tušil, ako ďaleko a ako rýchlo zájdu informačné technológie?  

Aj cesty obchodu sa vyvíjali míľovými krokmi. A keďže kvalita pretrvá, tí dobrí na trhu prežili. I preto do Asociácie osobného predaja prijímame iba spoločnosti, ktoré na trhu pôsobia bez prestávky minimálne desať rokov.

Ako dnes spoznať poctivého osobného predajcu, profesionála, ktorý ponúkaný produkt pozná z každej strany, vysvetlí a predvedie v pohodlí vášho domova akúkoľvek jeho funkciu? Asi prvé poznávacie znamenie je vopred dohodnutá návšteva. Renomované firmy dnes nechodia od dverí k dverám, biznis funguje na osobných odporúčaniach a predajca si s vami dohodne schôdzku vopred. Budete vedieť kedy príde, či bude sám alebo s kolegom, čo vám predstavia a koľko času asi prezentácia potrvá. Takže ak sa k vám niekto bude chcieť natlačiť len tak do bytu pod akoukoľvek zámienkou, máte ďalší dôvod na zvýšenú ostražitosť.

Firmu a výrobky poctivých obchodníkov si samozrejme môžete overiť na internete, nejde o žiadne veci bez mena ale overené značky. Porovnávajte, inšpirujte sa. Zásadou poctivého predajcu je slušné a zdvorilé vystupovanie a poskytovanie jasných a zrozumiteľných informácií. Na požiadanie sa vie predajca preukázať plnou mocou alebo certifikátom na výkon svojej práce s údajmi o zamestnávateľovi. Akýkoľvek nátlak, arogancia, zvyšovanie hlasu neprichádza do úvahy.

Pre poctivé firmy zároveň spravidla platí, že vám výrobok dodajú po prezentácii. Znamená to, že rozhodnutie o kúpe nemusíte urobiť okamžite, môžete sa ozvať po zvážení všetkých za a proti po niekoľkých dňoch. Po doručení výrobku dostanete doklad z registračnej pokladnice.

Poctivé firmy si zároveň zvyknú overiť vystupovanie svojich predajcov a spokojnosť zákazníka aj telefonicky, takže firme môžete ešte predtým, ako a pre kúpu rozhodnete, podať spätnú väzbu.

Náš zákazník, náš pán, platí stále. Človek je napriek akejkoľvek technike centrom všetkého a osobný predaj tu bude v rôznych podobách ešte poriadne dlho. My sa snažíme neustále ho vylepšovať.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Akcia proti Kiskovi je porovnateľná len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Šéf protikorupčného úradu Kovařík: Politikov treba vyšetrovať citlivo

Policajti pri citlivých kauzách nemôžu zisťovať všetko, musia brať ohľad aj na česť politika, tvrdí Ficov šéf boja proti korupcii Peter Kovařík.

PRIMÁR

Keď mejkap podráždi. Problémy, ktoré vyvoláva kozmetika

Vyberte si kozmetiku, ktorá nepoškodí pleť.


Už ste čítali?